۵ خوراکی برای افزایش انرژی در زمستانفواید مواد غذایی 

۵ خوراکی برای افزایش انرژی در زمستان

۵ خوراکی برای افزایش انرژی در زمستان
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

۱. موز

۲. چغندرقند

۳. سیب زمینی شیرین

۴. ماهی

۵. شکلات تلخ

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

۵ غذا می تواند انرژی و خلق و خوی شما را در این زمستان افزایش دهد

به جای تکیه بر غذاهای فرآوری شده برای از بین بردن تنش شما، یک جایگزین سالم تر پیدا کنید. این زمستان، این غذاهای سالم را امتحان کنید که نه تنها انرژی را فراهم می کند بلکه روح خود را نیز افزایش می دهد.

در اینجا ۵ غذای سالم برای افزایش سطح انرژی و همچنین خلق و خوی شما وجود دارد.
۱. موز:

میوه سالم و منبع غنی از انرژی، موز پتاسیم، کربوهیدرات ها و ویتامین B6 را حمل می کند. فیبر بالا در آن می تواند شما را برای یک مدت طولانی احساس کند.
۲. چغندرقند:

این میزان انرژی شما را به حداکثر میرساند زیرا حاوی ویتامین C، آهن و تن آنتی اکسیدانها است. این باعث افزایش سطح نیترات خون می شود که باعث افزایش انرژی بدن می شود. اکسید نیتریک عروق خونی را گسترش می دهد، بنابراین فشار خون را در یک سطح پایدار نگه می دارد.
۳. سیب زمینی شیرین:

این باعث می شود عضلات با مقدار کافی از کربوهیدرات ها احساس انرژی کنند. فیبر بالا زمان هضم را افزایش می دهد، بنابراین انرژی را می توان برای مدت زمان نسبتا طولانی استفاده کرد.
۴. ماهی:

اسیدهای چرب امگا ۳ در کاهش افسردگی بسیار مفید هستند. این منبع غذایی بالا ویتامین D، ویتامین آفتاب است. بنابراین نیاز به نور خورشید را جبران می کند. علاوه بر این، حاوی آهن، روی، منیزیم و پتاسیم است. این برای انرژی ضروری است.
۵. شکلات تیره:

این تروبرومین است که انرژی را فراهم می کند. همچنین، منیزیم در شکلات تیره وجود دارد که به تولید سروتونین کمک می کند. از این رو، شما را شادتر می کند.

پست های مرتبط