مصرف روزانه آجیل ممکن است باعث جلوگیری از افزایش وزن شوداخبار کوتاه سلامتی 

مصرف روزانه آجیل ممکن است باعث جلوگیری از افزایش وزن شود

مصرف روزانه آجیل ممکن است باعث جلوگیری از افزایش وزن شود
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

دو تحقیق جدید نشان می دهد که مصرف روزانه آجیل می تواند به سلامت کلی متابولیک منفعت برساند و از افزایش وزن در سنین بزرگسالی جلوگیری کند.

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

از ارائه مزایای قلبی عروقی به طور بالقوه بهبود باروری و حتی تقویت حافظه و هوش، مزایای سلامتی آجیل ها بسیار زیاد است و جای تعجب نیست.

آجیل با اسیدهای چرب اشباع نشده، فیبر، پروتئین و سایر مواد شیمیایی سودمند بسته بندی شده اند که همگی به سلامت کمک می کنند.

با این حال، می تواند آجیل کمک وزن کاهش؟ آیا برخی از انواع آجیل قادر به حمایت از متابولیسم خوب هستند؟

دو تحقیق جدید به این پرسش ها عمیق تر اشاره کرد. نویسندگان یافته های خود را در نشست های علمی ۲۰۱۸، کنفرانی که توسط انجمن قلب آمریکا (AHA) در شیکاگو، IL برگزار می شود، ارائه خواهد شد.

اولین مطالعه – به رهبری Xiaoran لیو، Ph.D.، یک پژوهشگر در بخش تغذیه هاروارد T.H. مدرسه بهداشت عمومی چان در بوستون، MA – نگاهی به اثرات دراز مدت آجیل و بادام زمینی بر وزن بدن.

در مطالعه دوم، اثرات برنج برنج بر میزان خلوص، قند خون و پاسخ انسولین بررسی شده است.

این توسط Mee Young Hong، Ph.D.، یک متخصص تغذیه ثبت شده و استاد در دانشکده ورزش و علوم تغذیه در دانشگاه ایالتی سن دیگو در کالیفرنیا تحت نظارت بود.
آجیل جلوگیری از افزایش وزن در بزرگسالی

در اولین مطالعه، مصرف مارگارین در:

۲۵۳۹۴ مرد سالم که در بررسی پیگیری کارشناسان بهداشت مشارکت داشته اند
۵۳،۵۴۱ زن که در مطالعه سلامت پرستاران شرکت کرده بودند
۴۷،۲۵۵ زن که در مطالعه سلامت پرستاران II شرکت کرده بودند

این سه گروه هر ۴ سال یکبار پرسشنامه های فرکانس غذا را پر کرده بودند.

محققان کشف کردند که جایگزینی غذاهایی که ارزش غذایی کمتری دارند، با مصرف ۱ اونس آجیل و بادام زمینی، خطر افزایش وزن و چاقی را در طی ۴ سالگی کاهش می دهد.
عاشقان گردو شادی: غذای مورد علاقه شما از قلب شما محافظت می کند
عاشقان گردو شادی: غذای مورد علاقه شما از قلب شما محافظت می کند
تحقیقات جدید نگاهی دقیق به مزایای محافظت از قلب آجیل ارائه می دهد.
حالا بخوان

به طور خاص، جایگزین یک خدمت از گوشت قرمز، گوشت فرآوری شده، سیب زمینی سرخ کرده، دسر یا چیپس سیب زمینی با خامه آجیل مرتبط با افزایش قابل توجه وزن کمتر در طولانی مدت.

اولین نویسنده این مطالعه در مورد یافته ها می گوید: “مردم اغلب آجیل را به عنوان مواد غذایی با چربی بالا و کالری می بینند، بنابراین آنها تردید می کنند که آنها را به عنوان میان وعده های سالمی شناختند، اما در واقع با افزایش وزن و سلامتی همراه است.”

لیو یادآوری می کند: “هنگامی که افراد به سن بلوغ می رسند، شروع به تدریج در حدود ۱ پوند وزن سالانه به دست می آورند، که به نظر کوچک می رسد. اما اگر شما بیش از ۲۰ سال در نظر داشته باشید یک پوند را بیش از ۲۰ سال افزایش دهید، به میزان زیادی افزایش می یابد.”

اضافه کردن ۱ اونس آجیل به رژیم غذایی خود را به جای غذاهای سالم مانند مانند گوشت قرمز یا فرآوری شده، سیب زمینی سرخ کرده و یا شیرینی های شیرینی – می تواند به جلوگیری از افزایش وزن کند تدریجی پس از ورود به سن بلوغ و کاهش خطر ابتلا به چاقی کمک کند. بیماری های قلبی عروقی.”

Xiaoran لیو، Ph.D.

برزیل آجیل به نفع انسولین، پاسخ گلوکز

در مطالعه دوم محققان اثرات مصرف آجیل برزیل در ۲۲ فرد سالم بالغ را بررسی کردند، که ۲۰ نفر آنها زن بودند.

شرکت کنندگان در دو آزمایش، ۳۶ گرم گرزر یا ۲۰ گرم عصاره برزیل را به رژیم معمولی خود اضافه کردند. حداقل ۴۸ ساعت بین آزمایشات گذشت.

آجیل برزیل و برنج حاوی حدود همان کالری و همان مقدار سدیم هستند. هر دو موجب شدت احساس، اما آجیل برزیل موجب افزایش احساس سیری شد.

چهل دقیقه پس از آنکه شرکت کنندگان خوراکی های خود را مصرف کردند، محققان دریافتند که برنج ها باعث افزایش قابل توجهی در میزان قند خون و انسولین می شوند، در حالی که برنج ها در برزیل وجود ندارد.

محقق ارشد این تحقیق توضیح می دهد: “در حالی که هر دو برزیل و مغز برنج پس از غذا خوردن احساس خستگی می کردند، خوردن برزیل برنج باعث ایجاد ثبات در میزان قند خون و انسولین پس از غذا می شود که ممکن است در جلوگیری از دیابت و افزایش وزن مفید باشد.”

محققان بر این باورند که سلنیوم ممکن است منافع برزیل را توضیح دهد. مطالعات پیشین این ماده معدنی را با پاسخ به انسولین و قند خون بهتر مرتبط کرده است و آجیل برزیل غنی از سلنیوم است.

با این حال، محققان هشدار می دهند که تنها ۹ درصد از شرکت کنندگان مردان هستند، یافته های این مطالعه ممکن است برای همه اعمال شود.

مطالعه ما اجازه می دهد تا محققان و پزشکان در مورد نقش احتمالی نقش آجیل برزیل برای کمک به مردم در حفظ سطح قند خون و کاهش خطر ابتلا به چاقی و دیابت کمک کنند.

پست های مرتبط