شش حرکت ضد سلولیت که می توانید در خانه انجام دهیددانستنی ها ورزش و سلامتی 

شش حرکت ضد سلولیت که می توانید در خانه انجام دهید

شش حرکت ضد سلولیت که می توانید در خانه انجام دهید
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

این تمرینات ورزشی ، در صورتی که در شکم ، باسن و ران ها ، سلولیت داشته باشید، مناسب است.
دلیل آن این است که فعالیت بدنیاز تجمع چربی و مایعات در بدن جلوگیری می کند.

البته اگر بخواهید سلولیت را از بین ببرید، باید تغییرات شیوه زندگی را نیز در نظر داشته باشید.

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

۱. پرش طناب
تمرینات ضد سلولیت

تمرینات قلبی عروقی به کاهش ظاهر سلولیت کمک می کند. باور کنید یا نه، یکی از بهترین تمرینات ضد سلولیت، پریدن طناب است. این خون و خونریزی لنفاوی شما را بهبود می بخشد که کمک می کند تا سموم بدن شما را از بین ببرد.

نگاهی هم به این موضوع بکنید:

۶ مزایای باور نکردنی طناب پریدن

چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

طناب پرش را که برای قد شما کار می کند را ببرید و از ۵ تا ۱۰ دقیقه پرش کنید.
اگر وضعیت شما به آن اجازه می دهد، فواصل را امتحان کنید.
طناب را حداقل ۳ بار در هفته ببرید.

۲. گوساله افزایش می یابد
تمرینات ضد سلولیت

یکی از بزرگترین تمرینات ضد سلولیت، افزایش گربه است. در حالی که آنها اغلب در پای عمل می کنند و تمرینات بدن پایین تر، آنها نیز مانند کاردیو کار می کنند و به سوختگی چربی کمک می کنند. به علاوه، آنها خون خود را در حال حرکت می کنند و ران و گوساله های شما را تونسی می کنند.
چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

در یک قدم یا نیمکت ایستاده با پاشنه خود را که از لبه آویزان است.
سپس روی تنهایتان ایستاده و به آرامی حرکت کنید.
حداقل ۱۵ تکرار برای بالا و پایین رفتن.

۳. Lunges
تمرینات ضد سلولیت

Lunges همسترینگ و quads خود را مانند هیچ کس دیگری کار می کنند. آنها همچنین مناسب برای صاف کردن مناطق روده سلولیت مانند لب و لب ها هستند.
چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

پای راست و قدم یک پا در مقابل شما ایستاده.
با وزن خود را بیشتر در پشت پا خود، پان خم به شکل زاویه سمت راست.
قفسه سینه خود را مستقیما نگه دارید و عضلات شکمی را به هم بزنید.
۵ ثانیه نگه دارید و سپس به موقعیت شروع خود بازگردید.
در هر طرف ۱۲ تکرار انجام دهید.

۴. آسانسور پا
تمرینات ضد سلولیت

از آنجا که توانایی شما برای کاهش نیمی از بدن شما است، این تمرین قابل توجه در صورت داشتن سلولیت یا فلپ مناسب است. این طول می کشد برخی از قدرت و تعادل، اما این یک راه عالی برای لحن glutes شما است.
چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

دست ها و زانوها را بردارید و مطمئن شوید که دستها به طور مستقیم زیر شانه های شما هستند.
بعد، یک پا بلند کنید و سعی کنید پاشنه خود را به سمت سقف فشار دهید.
سعی کنید ۵ ثانیه نگه دارید و سپس به آرامی به موقعیت شروع خود بازگردید.
سوئیچ پاها را عوض کنید تا ۱۰ تا ۱۲ تکرار را با هر یک انجام دهید.

۵. ربایندگان
تمرینات ضد سلولیت

تمرینات ضد سلول باید بر روی ران ها، مفصل ران ها، و به طور خاص، ربایندگان را مورد توجه قرار دهد. همانطور که می دانید، سلولیت در این مناطق رایج است.

ما همچنین ذکر می کنیم که این ورزش همچنین پاهای شما را شل کرده و از رگهای واریسی جلوگیری می کند.
چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

در سمت راست خود روی یک تشک قرار دهید و پاهای خود را مستقیما قرار دهید، یکی بالای سر دیگر.
بازوی راست خود را برای حمایت از سر خود بگذارید و دیگران را روی مات قرار دهید تا تعادل برقرار شود.
سپس پای چپ خود را به آرامی به سمت سقف بلند کنید.
۳ ثانیه نگه دارید و به موقعیت شروع خود بازگردید، اما اجازه ندهید پاهای شما لمس شوند.
در هر طرف ۱۵ تکرار انجام دهید

شما همچنین ممکن است در این مقاله علاقه مند باشید:

برنامه رژیم غذایی ضد سلولیت کامل

۶. دوچرخه سواری
تمرینات ضد سلولیت

جنبشی که چندین گروه عضلانی را در یک زمان کار می کند، برای مناطقی که شکل های کوچکی از چربی تشکیل شده اند مناسب هستند. به همین دلیل این تمرین دوچرخه باید بخشی از تمرین شما باشد. این عمل abs در حالی که همچنین تحریک گردش خون در پاهای شما است. این نیز خوب است اگر شما کمر درد دارید یا می خواهید تعادل را بهتر کنید.
چگونه می توانم آن را انجام دهم؟

بگذارید صورت خود را بالا بیاورید و پا را کمی از مات کنید.
سلاح های خود را پایین بیاورید و حرکات پدال را با پاها انجام دهید.
۳ مجموعه ۲۰ تکرار را انجام دهید.

برای نتیجه گیری، فراموش نکنید که تمرینات ضد سلولیت را با مقدار زیادی آب و میوه و سبزیجات تازه تکمیل کنید. با هم، این عادت ها بهترین شانس را دارند که سلولیت شما کمتر قابل توجه باشد.

پست های مرتبط