درمان های طبیعی برای بورسیت

درمان های طبیعی برای بورسیت
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

یکی از علل بورسیت ، فشار زیاد بر مفاصل است. عادت های حرکتی مناسب برای درمان بورسیت امتخاب کنید و به نوبه خود، مفاصلتان را مجبور نکنید کار بیش از حد انجام دهند.

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

فعالیت های مشترک مانند راه رفتن برای مدت زمان طولانی، بلند کردن اجسام سنگین و یا انجام ورزش های سنگین می تواند به مفاصل ما آسیب برساند. این بعدا می تواند به بوروزیت دردناک تبدیل شود. برای کمک به درمان درد، توصیه می کنیم که این ۶ درمان طبیعی را برای درمان برسیت انجام دهید.

Bursitis یک بیماری شایع است پس از اینکه مفاصل شما ضربات، تلاش فیزیکی بیش از حد و یا فعالیت های خسته کننده ای را که شما استفاده نمی کنید انجام می شود. این شامل التهاب کیسه های مایع است که مفاصل شما را احاطه کرده است. این کیسه ها با حرکت دادن تاندون ها و رباط ها امکان حرکت در ناحیه مشترک را فراهم می کنند.

چطور می دانید اگر بورتس دارید؟

این آسان است: به علائم مانند:

حجم در ناحیه مفصلی متاثر شده است.
علاوه بر این، مفصل به حرکت دردناک است.
وقتی استراحت می کنید، درد کمتری به وجود می آید.

اگر فکر می کنید که شما ممکن است بورسیت داشته باشید، چه باید بکنید؟

اول، به دکتر خود بروید. آنها متحد اصلی شما برای درمان بورسیت هستند، وضعیتی که ممکن است در هر یک از مفاصل شما ظاهر شود.
سپس آنها از شما سوالاتی را درباره شغل شما، هر گونه فعالیتی که در طول روز انجام داده اید، و هر گونه عوامل خارجی که ممکن است باعث بریسیت شما شده اند، بپرسید. سپس، با استفاده از مانورهای پزشکی خاص، مفصل مبتلا را حرکت می دهند.
علاوه بر این، این بازدید همچنین ممکن است برخی از آزمایشات خون و رادیولوژی را در بر داشته باشد تا مانع هرگونه شرایط دیگر شود.

بنابراین، اگر پزشک شما با بورتس تشخیص داده شود، حالا چه؟

اول، ترسناک نیست خوشبختانه این یک بیماری قابل درمان است که درمان و مراقبت بسیار ساده و آسان است.

گزینه های درمان مختلفی وجود دارد. کدام یک از ۶ داروی طبیعی برای بورتسیتی که شما انتخاب می کنید، تنها به شما بستگی دارد. به طور کلی، همه آنها یک کمک بزرگ هستند که می توانید از راحتی خانه خود لذت ببرید.
۱. استراحت و فشرده سازی سرد برای درمان بورسیت
درمان بورسیت

اول از همه، استراحت پایه اساسی این درمان است. نگه داشتن مفصلی متورم خارج از استفاده و استراحت روی سطح نرم به کاهش درد کمک می کند.

جایگزین با استفاده از یخ یا بسته سرد هر ۲۰ دقیقه برای کمک به التهاب.
به یاد داشته باشید این روال را برای حداقل ۴ تا ۵ روز ثابت نگه دارید.

۲. شراب سیب سرکه اپل
درمان بورسیت

بعدا، این مایع از زمان های قدیم در امپراتوری روم به عنوان یک عنصر غذای مورد استفاده قرار گرفته است. اثر طبیعی ضد التهابی آن را برای درمان برسیت بسیار موثر می کند. این کمک می کند تا از طریق استفاده از مواد معدنی خاص مانند فسفر، کلسیم و پتاسیم خون را به آب اضافه کنید.

ادامه مطلب:

همه چیزهایی که باید درباره بورتس بدانید

عناصر

۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب سرخ (۱۵ میلی لیتر)
۱ قاشق غذاخوری عسل (۲۵ گرم)

چه کاری باید بکنم؟

اول، هر دو مواد مخلوط را مخلوط کنید.
سپس، آنها را به طور مستقیم به منطقه آسیب دیده اعمال کنید و ۱۵ دقیقه با حوله بپوشانید.
این امدادرسانی فوری را ارائه می دهد و تورم را بهبود می بخشد.

۳. زنجبیل
درمان بورسیت

بعد، این ریشه می تواند به عنوان یک درمان موثر برای کاهش درد کمک کند. این دارو دارای اثرات ضدالتهاب، ضد التهابی و ضد درد است که برای درمان بوزیت بسیار مفید است.
عناصر

۳ قاشق غذاخوری زنجبیل رنده شده (۴۵ گرم)
۱ لیوان آب (۲۰۰ میلی لیتر)

چه کاری باید بکنم؟

ابتدا زنجبيل را در يک ليوان آب داغ بنوشيد و سپس آن را به مفصل متصل کنيد.
تکرار درمان ۲ تا ۳ بار در روز.

۴. اسانس
درمان بورسیت

استفاده از روغن نارگیل، نارگیل یا نخود فرنگی برای ماساژ مفصل آسیب دیده می تواند به گردش خون کمک کند. به علاوه، آن را نیز درد و التهاب را کاهش می دهد.

این تکنیک برای درمان بیماری های روماتولوژیک در پزشکی شرقی استفاده می شود. در حال حاضر هنوز درمان بسیار موثر است.
۵. خوردن سالم
درمان بورسیت

رژیم غذایی نقش اساسی در دریافت مواد مغذی مورد نیاز برای ترمیم استخوان و آرامش عضلات را بازی می کند. بسیاری از مواد معدنی توصیه می شود:

منیزیم یکی از عناصر ضروری برای کمک به جذب کلسیم و فسفر است. مواد غذایی مانند پودر کاکائو، بادام، دانه کدو تنبل، هندوانه و دانه های آفتابگردان در این مواد معدنی غنی هستند.
علاوه بر این، با اضافه کردن ویتامین A و B به رژیم معمولی، شما باید اثر ضد التهابی را که برای بروزی شدن تان لازم است، داشته باشید. هویج، گوجه فرنگی و میوه های مرکبات غنی از این مواد مغذی هستند.

۶. تغییر سبک زندگی
درمان بورسیت

یکی از اهداف اصلی این است که بعد از داشتن بورتس، به شیوه زندگی خود بازگردیم. به غیر از استراحت و درمان ضد درد، توصیه می کنیم تغییرات خاصی را به روال روزانه خود اضافه کنید. به طور کلی، این کمک خواهد کرد که درد را از بدتر شدن حفظ کند و آن را به درستی حرکت دهد.

شنا کمک می کند تا عضلات خود را تقویت کند و تاندون های شما را خفه می کند.
علاوه بر این، شما همچنین باید کفش های کم، کفش راحت را که روی پیاده روی شما تاثیر نمی گذارد، بپوشانید.
علاوه بر این، به یاد داشته باشید که پیاده روی های راه دور را کاهش دهید.
در نهایت، به یاد داشته باشید که به طور منظم چک پزشکان. این به شما ابزار و درمان لازم را ارائه می دهد که بهترین شیوه زندگی شما را برآورده می کند، که به شما کمک می کند تا رفاه فیزیکی و روانی را به دست آورید.