۱۲ درمان طبیعی برای گرفتگی عضلهدانستنی ها 

۱۲ درمان طبیعی برای گرفتگی عضله

۱۲ درمان طبیعی برای گرفتگی عضله
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

گرفتگی عضلات در مواقع مختلف شایع است. در حالی که برخی از داروهای مسکن می توانند کمک کنند، بسیاری از مردم به جای استفاده از داروهای مسکن به درمان ها طبیعی طبیعی علاقه مند هستند.

علل احتمالی بسیاری از گرفتگی های عضلانی،شامل موارد زیر می شود:

ورزش، به ویژه ورزش نا درست
کمردرد
بارداری
علائم فیبرومیالژیا

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

افرادی که مایل به مصرف داروهای سنتتیک مانند ایبوپروفن هستند، ممکن است برخی از آرامبخشهای عضلانی طبیعی مفید باشند.

این شامل غذاها، مکمل ها و تکنیک های زیر است:
۱. گیلاس و ترش آبجو گیلاس
گیلاس و آب گیلاس به عنوان آرامبخش طبیعی ماهیچه
گیلاس و ترشی آب میوه ممکن است به عنوان آرامبخش طبیعی ماهیچه عمل کند.

گیلاس غنی از آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی است.

بررسی ۲۰۱۸ نشان داد که گیلاس می تواند باعث کاهش درد و آسیب عضلات ناشی از ورزش شود.

با این حال، در برخی از مطالعات استفاده از کنسانتره گیلاس قوی به جای میوه های کامل، که مهم است که در هنگام ارزیابی شواهد باید در ذهن داشته باشید.

آب آلبالو تارت برای خرید آنلاین در دسترس است.
۲. زغال اخته

زغال اخته منبع عالی آنتی اکسیدان ها و پلی فنل ها است که دارای اثرات ضد التهابی است.

یک مطالعه کوچک نشان داد که مکمل زغال اخته ممکن است باعث بهبود عملکرد ورزش و کاهش نشانگرهای التهابی شود.

کاهش التهاب می تواند به عضلات کمک کند و پس از ورزش بهبود یابد.
۳. پروتئین

مصرف پروتئین مناسب پس از ورزش می تواند به کاهش التهاب عضلانی کمک کند.

بررسی هایی که در مورد آسیب های عضلانی ناشی از ورزش انجام شده است، نشان می دهد که مکمل ها با کشک و کازئین، دو نوع پروتئین، آسیب عضلانی را کاهش می دهد.

یکی دیگر از مطالعات کوچک در ۱۶ دونده ماراتن تازه کار مشاهده شد. رانندگان که ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات را در طول مسابقه دریافت کردند، احساس درد عضلانی کمتر از ۷۲ ساعت پس از ماراتون نسبت به افرادی که تنها کربوهیدرات مصرف کرده بودند، کمتر دیده می شد.

پودر پروتئین های مختلف برای خرید آنلاین در دسترس هستند.
۴. منیزیم

منیزیم برای تقریبا تمام توابع بدن حیاتی است. این به ویژه برای انقباض عضلانی مناسب است.

غذاهایی که دارای منیزیم بالا هستند عبارتند از:

بادام ها
کاشوبادام هندی
اسفناج
لوبیا سیاه
edamame

افراد همچنین می توانند مکمل های منیزیم را مصرف کنند، اگر چه افراد سالخورده و نوزاد باید از این دارو استفاده کنند، اگر پزشک آنها را تجویز کند. دوزهای بالا از منیزیم ممکن است باعث گرفتگی معده و اسهال شود.

مردم می توانند مکمل های منیزیم را در فروشگاه های بهداشت مواد غذایی، داروخانه ها و یا آنلاین خریداری کنند.
۵. کرکومین
کرکومین در زردچوبه، زنجبیل و دارچین یافت می شود.
کرکومین در زردچوبه، زنجبیل و دارچین یافت می شود.

زردچوبه، دارچین و زنجبیل حاوی کورکومین است که دارای خواص ضد التهابی است.

برخی تحقیقات نشان داده اند که کورکومین ممکن است پس از ورزش، نشانگرهای التهابی را کاهش دهد.

مصرف یک مکمل کورکومین یا ترکیب زردچوبه، دارچین و یا زنجبیل را به یک رژیم سالم توصیه می کند که بتواند ماهیچه های شما را آرام کند.

زنان تغذیه با شیر مادر یا باردار باید از مصرف قروکومین بیش از حد اجتناب کنند.

مردم می توانند کورکومین آنلاین را خریداری کنند.
۶. آب انار

انار دارای مقدار زیادی پلی فنول هستند. ظرفیت آنتی اکسیدانی آب آنها بالغ بر سه برابر بیشتر از چای سبز است.

یک مطالعه در مورد وزنه برداری نخبگان نشان داد که آب انار ممکن است به بهبود سرعت عضله کمک کند.

آب انار برای خرید آنلاین در دسترس است.
چرا بدنم کم است؟
چرا بدنم کم است؟
علل خاصی از درد های بدن آشکار است، مانند یک تمرین جدید، اما ممکن است بعضی از درد های ناشی از یک وضعیت اساسی باشد. در مورد علل احتمالی درد بدن در اینجا اطلاعاتی کسب کنید.
حالا بخوان
۷. Arnica

Arnica یک عنصر رایج در کرم ها و روغن ها برای کاهش کبودی است. مردم باید از آرنیکا به صورت موضعی استفاده کنند، زیرا مصرف بالای دوزهای بالا می تواند خطرناک باشد.

در حالیکه برخی از مردم آرنیکا را به عنوان یک آرامش عضلانی استفاده می کنند، محقق هنوز اثربخشی خود را ثابت نکرده است.

برخی از مطالعات قدیمی در مورد دونده های ماراتن نشان داد که استفاده از آرنیکا ممکن است درد عضلانی را کاهش دهد. با این حال، مطالعه دیگری که در همان بررسی ذکر شد، نشان داد که هیچ تأثیری ندارد.
۸. کپسی سایین

کپسایسین به طور طبیعی در قسمت قارچ یا گوشتی فلفل قرمز شکل می گیرد و ممکن است برای افراد مبتلا به فیبرومیالژیا مفید باشد.

برخی تحقیقات نشان داده است که استفاده از کپسایسین به پوست می تواند تاثیر مثبتی بر درد عضلانی داشته باشد. کپسایکین کرم برای خرید آنلاین در دسترس است.

با این حال، کپسایسین ممکن است بیشتر به عنوان درمان درد عصبی به جای درد عضلانی التهابی مناسب باشد. محققان بر این باورند که کپسایسین تراکم الیاف عصبی در زیر پوست را کاهش می دهد.
۹. روغن Cannabidiol (CBD)

بعضی از مردم از روغن CBD برای کمک به درمان درد مزمن، از جمله درد عضلانی استفاده می کنند.

تحقیقات نشان می دهد که ممکن است به عنوان یک شل کننده عضلانی کار کند و برخی از افراد برای این منظور از آن استفاده می کنند.

گیاهان کانابیس دارای دو عامل ضد التهابی خاصی هستند که به عنوان آرامبخش عضلات عمل می کنند:

دلتا-لیمونن، که همچنین در میوه های مرکبات است
Beta-myrcene، که همچنین در گل سرخ مایل به قرمز و ریحان است

روغن CBD در تمام مناطق قانونی نیست و ممکن است با سایر داروها واکنش نشان دهد. در نتیجه، بهتر است قبل از اینکه آن را امتحان کنید با پزشک صحبت کنید.
۱۰. روغن نخود فرنگی
روغن ضروری نخود فرنگی
اسانس نعناع برای همه مناسب نیست.

روغن مرواریدی یک درمان خانگی برای درد عضلانی است. نویسندگان یک بررسی ۲۰۱۸ نشان می دهند که خوردن نعناع نعناع خوراکی به طور موثر می تواند درد را کاهش دهد.

همچنین شواهدی وجود دارد مبنی بر حمایت از topi

استفاده کال از روغن نعناع برای رگ به رگ، چون ممکن است یک اثر خنک کننده، تسکین درد، و روغن relaxation.Peppermint عضلانی ارائه برای برخی از مردم نامناسب است، از جمله کسانی که با مشکلات موثر بر مجرای صفراوی، کبد، یا روغن gallbladder.Peppermint در دسترس است فروشگاه های بهداشت مواد غذایی و آنلاین.۱۱. مردم LemongrassSome استفاده روغن سنبل هندی یا چای برای درمان درد مفاصل روماتیسمی و شواهد نشان می دهد که inflammation.Some ریواس ممکن است در درمان التهاب و عصب نفت pain.Lemongrass برای خرید online.12 موجود است موثر است. ماساژ بافت ماساژ ماساژ از یک ماساژ درمانگر واجد شرایط یک راه عالی برای از بین بردن عضلات تناسلی است. ماساژ باید ثابت باشد اما دردناک نیست. اگر یک فرد تجربه می اسپاسم های عضلانی، آنها باید یک فیزیوتراپیست که می تواند کمک به تعیین problem.When اساسی برای دیدن یک doctorMuscle درد می تواند ناراحت کننده را مشاهده کنید، اما آنها بعد از ورزش رایج است، به خصوص اگر نوع فعالیت unfamiliar.Anyone است که در حال درد ناگهانی و شدید، و یا کاهش میزان حرکت باید یک پزشک یا فیزیوتراپیست را ببیند. قبل از اینکه روشهای جدیدی برای آرام کردن ماهیچه های خود داشته باشید، افراد باید عوارض جانبی احتمالی خود را با پزشک خود در میان بگذارند.

پست های مرتبط