درمان های خانگی برای تسکین سریع کمر درداخبار سلامت زنان دانستنی ها ورزش و سلامتی 

درمان های خانگی برای تسکین سریع کمر درد

درمان های خانگی برای تسکین سریع کمر درد
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

کمر درد یک مشکل رایج است که می تواند با کار فرد و زندگی شخصی تداخل داشته باشد. خوشبختانه بسیاری از درمان های خانگی برای کمک به کاهش این درد ناخوشایند وجود دارد.

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

درد کمر درد یک مشکل گسترده است، که باعث ناتوانی بیشتر جهانی نسبت به هر شرایط دیگری می شود. تا ۸۰ درصد بزرگسالان حداقل یک بار در زندگی خود دچار کمردرد خواهند شد.

مردم همچنین می توانند درد را در قسمت های دیگر پشت، از جمله میانی و بالا به عقب، تجربه کنند.

عضلات پشت و ستون فقرات از وزن بدن بیشتر حمایت می کنند. فرد از عضلات برای حرکات روزمره استفاده می کند، از جمله نشستن، ایستادن و راه رفتن.

داروهای ضد درد مانند ایبوپروفن یا استامینوفن ممکن است به کاهش درد کمک کنند. برای کسانی که میخواهند داروهای خانگی را امتحان کنند، ممکن است بعضی از درمانهای زیر کمک کنند:
ورزش برای حرکت عضلات
درد پشت درد صفحه اصلی <! – mce: protected٪ ۰A -> شنا
تمرینات آب می تواند به کاهش درد کمک کند.

این می تواند به چالش کشیدن و حرکت زمانی که اعتصابات درد پشت. با این حال، یک پیاده روی کوتاه، یوگا، تمرینات آب یا فعالیت کم اثر دیگر می تواند به کاهش درد کمک کند.

ورزش ممکن است عضلات تنش را از بین ببرد و اندورفینها را آزاد کند، که موادی طبیعی طبیعی مغز است.

یک فرد همچنین می تواند یک برنامه تمرین روزانه، شامل تمرین قدرت و کشش، برای کمک به حفظ انعطاف پذیری و قوی قوای عضلانی در نظر بگیرد.

ورزش منظم ممکن است از قسمت های بعدی درد پشتی ناشی از عضلات تنگ باشد.
از گرما و سرما استفاده کن

مطالعات نشان می دهد که گرما و سرما راه های موثری برای از بین بردن درد کمر است.

یخ بسته ها بیشتر سودمند هستند، زمانی که یک فرد از آنها به طور مستقیم پس از آسیب، مثل فشار، استفاده می کند. استفاده از یک بسته یخ پیچیده شده در یک حوله به طور مستقیم به پشت می تواند التهاب را کاهش دهد.

سرد همچنین ممکن است یک اثر خفیف برای درد ناگهانی و شدید درد را فراهم کند. یک فرد می تواند از بسته های سرد طراحی شده برای تسکین درد استفاده کند یا از یک کیسه یخ یا سبزیجات یخ زده پوشیده شده با یک پارچه برای محافظت از پوست در برابر یخ زده استفاده کند. بهتر است یخ را بیش از ۲۰ دقیقه در یک زمان بگذارید.

یک پد حرارتی همچنین می تواند عضلات سفت و یا درد را کاهش دهد. مردم باید مطمئن باشند که دستورالعمل های مربوط به هر پد گرما را بخوانند و به دنبال آن درجه حرارت را با دقت بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که خیلی گرم نیست.

اگر یک پد حرارتی در دسترس نیست، فرد می تواند از بطری آب گرم استفاده کند یا یک کیسه ی پارچه ای از برنج نوشیدنی را در مایکروویو گرم کند.

مردم باید مراقب نباشند که پوست را با یخ یا گرما بسوزانند.
کش آمدن

کشش های زیر ممکن است به کاهش درد کمک کند. مردم باید هر مرحله را برای ۳۰ ثانیه یا تا زمانی که احساس راحتی می کنند داشته باشند.
لمس انگشتان پا

علاوه بر کشش همسترینگ، خم شدن به جلو برای رسیدن به انگشتان پا شما کمک خواهد کرد که عضلات را در عقب پایین بیاورید.
لمس انگشتان پا
کبری ظاهر می شود

دروغ گفتن بر روی شکم خود، با دستان خود را در کنار شانه ها قرار دهید، به آرامی سینه خود را بالا ببرید تا بالای سرتان به سمت سقف برسد.
یوگا بوجود می آید یا بوگداناسانا یوگا مطرح می شود
گربه گاو ظاهر می شود

ابتدا روی دستها و زانوهای خود، به آرامی بین پشت گردن خود را به سمت سقف تغییر دهید و آن را به سمت کف بکشید.
یوگا گربه گاو بوجود می آورد
ظاهر کودک

نشستن روی پاشنه ها با زانوهای خود را از هم جدا کنید، به سمت جلو بروید تا سرتان را روی زمین بگذارید، بازوها را در مقابل سرتان بگذارید.
بچه های یوگا مطرح می شوند
۱of4

دست زدن به انگشتان دست: علاوه بر کشش همسترینگ، خم شدن به جلو برای رسیدن به انگشتان پا خود را کمک خواهد کرد که ماهیچه های کم پشت را از بین ببرید.

کبرا مطرح: در معده خود، با دستان خود را در کنار شانه ها قرار دهید، به آرامی سینه خود را بالا ببرید تا بالای سرتان به سمت سقف اشاره شود.

Cat-Cow posture: از روی دستها و زانوهای خود، به آرامی بین پشت گردن خود را به سمت سقف تغییر دهید و آن را به سمت کف بکشید.

ظاهر کودک: نشستن در پاشنه ها با زانوهای خود را از هم جدا کنید، به سمت چپ به جلو بروید تا سرتان را روی زمین بگذارید، بازوها را در مقابل سرتان بگذارید.
کرم ضد درد را اعمال کنید

انواع کرم های تسکین دهنده درد که می تواند برخی از تسکین درد را فراهم می کند در داروخانه ها و آنلاین در دسترس است.

کرم هایی که حاوی کپسایسین هستند، ترکیباتی که در فلفل های گرم یافت می شوند نیز ممکن است برای کاهش درد کمک کنند. یک مطالعه کرم کپسایسین در درمان درد استئوآرتریت مفید بود.

کرم های ضد درد که حاوی مونول هستند دارای اثر خنک کننده ای هستند که می توانند به طور موقت درد را از بین ببرند. یک مطالعه نشان می دهد که استفاده از مندول به پوست می تواند باعث کاهش حس گیرنده های درد در بدن شود. با این حال، با استفاده از بیش از حد menthol می تواند باعث شود فرد حساسیت بیشتری نسبت به درد داشته باشد.
آرنیکا را امتحان کنید

Arnica درمان هومیوپاتی است که مردم می توانند به طور مستقیم به پوست برای درمان درد عضلانی، تورم، کبودی و آسیب های جزئی اعمال کنند.

بسیاری از داروخانه ها Arnica کرم و ژل را می فروشند. این نیز در دسترس آنلاین است.

در حالی که پژوهش های کمی علمی برای اثبات آن است که Arnica موثر است، این کم خطر عوارض جانبی است و برخی افراد ممکن است مفید باشند.

یک گزارش موردی نشان داد که آرنیکا در کاهش درد استئوآرتریت مزمن در هنگام ترکیب با طب سوزنی و ماساژ کمک می کند.
کفش را عوض کنید

کفش هایی که مناسب نیست و یا پشتیبانی نمی کنند می توانند باعث ایجاد فشار عضلانی در پشت، پاها و حتی گردن شوند.

برای مثال، کفش پاشنه بلند می تواند جابجایی بدن را از بین ببرد

درد کمر. یک مطالعه پیوند بین پاشنه بلند برای مدت طولانی و داشتن درد پشتی پیدا کرد. کفشهای تولیدی که بسیار صاف هستند، می توانند فشار بیشتری روی پاها و عقب قرار داده شوند. اگر یک فرد درد پشتی را تجربه کند، باید تغییرات لازم را در کفش هایی که مناسب است صحیح و از پا پشتیبانی می کند. یک متخصص طب سوزنی یا پا می تواند به فرد کمک کند که در صورت لزوم کفش های مناسب را پیدا کند. چگونه از شر اسپاسم کمر پشت خلاص شوید؟ چگونه از شر اسپاسم کمر پشت خلاص شوید؟ کشف انواع درمان ها و کشش ها برای کمک به کاهش اسپاسم کمر اکنون می توانید تغییرات کارایی را تغییر دهید. موقعیت های غیرمتمرکز به علت شل شدن یا فشار دادن در یک میز ممکن است باعث درد پشت و سایر درد های عضلانی شود. با استفاده از ارگونومی برای اصلاح یک ایستگاه کاری می تواند باعث کاهش درد ناشی از وضعیت بد شود. فرد باید اطمینان حاصل کند که صفحه کامپیوتر خود در سطح چشم قرار دارد و صندلی خود را در ارتفاع صحیح قرار می دهد. ارگونومیت پروتئین در محل کار می تواند به کاهش درد و آسیب های دیگر کمک کند به اداره بهداشت و ایمنی شغلی در ایالات متحده. مطالعه دیگری در دانمارک نشان داد افرادی که در خانه های سالمندان و یا مراقبت از خانه مشغول به کار بودند، پس از تغییر در ارگونومی، همراه با درمان رفتاری و آموزش فیزیکی کمر درد کمتری داشتند. بلند کردن برای کار خود، آنها باید نشستن و استفاده از پاهای خود را – نه پشت خود را – برای حمایت. بهتر است برای کمک و یا استفاده از چرخ دستی ها در هنگام حرکت اشیاء بسیار سنگین باشید. درد دردناک به اندازه کافی دردناک است. فردی که در کنار آنها خواب می بیند باید یک بالش اضافی بین زانوی خود برای پشتیبانی اضافی قرار دهد. تحقیقات نشان می دهد که اختلالات خواب می تواند درد را بدتر کند. با توجه به مطالعات دیگری، عدم خواب نیز می تواند بر میزان درد فرد تاثیر بگذارد. ملافه ناراحت کننده، بالشهایی که اندازه اشتباه هستند یا به راحتی نمی توانند خواب کافی داشته باشند، ممکن است باعث درد پشتی شود. بیشتر بزرگسالان باید ۷-۹ ساعت طول بکشد. از خواب بیدار بمانید. طبق بنیاد ملی خواب. راحتی و هماهنگی پشتی برای کیفیت خواب و جلوگیری از درد پشت در صبح ضروری است. اطمینان حاصل کنید که بالش به اندازه کافی حمایتی است تا پشت و گردن را در یک راستا نگه دارید. افرادی که در کنار آنها خواب می بینند باید یک بالش اضافی بین زانوی خود قرار دهند. اگر کمبود خواب همچنان مشکلی باشد، باید با پزشک صحبت کنید. اختلالات خواب اغلب قابل درمان است. استراحت کافی می تواند به کاهش درد کمک کند و سلامت کلی فرد را بهبود بخشد. مدیریت و کاهش استرس استرس ممکن است موجب تنش عضلانی و اسپاسم دردناک، از جمله در پشت شود. اگر استرس بلند مدت یا یک رویداد آسیب دیده به نظر می رسد باعث ایجاد درد پشتی شده است، فرد می تواند از تکنیک های تسکین دهنده استرس استفاده کند، مانند: مراقبه ذهن گویی. یک مطالعه نشان داد که کاهش استرس مبتنی بر ذهنیت، درد کمر را بهبود می بخشد. ذهنیت شامل آگاهی از آنچه که بدن انجام می دهد و با استفاده از تکنیک های مراقبه برای کمک به درد است. تنفس عمیق تنفس عمیق و طولانی در چند دقیقه می تواند پاسخ استرس بدن را آرام کند. آرامش عضلانی پیشرفته. این شامل تنش و استراحت عضلات در بدن است، تمرکز بر روی یک گروه عضلانی در یک زمان. دروغ گفتن بر روی پشت، فرد می تواند با پای خود شروع کند و به تدریج به سمت شانه حرکت کند. تصاویر هدایت شده این شامل تمرکز بر روی تصاویر ذهنی خاصی است که موجب احساس آرامش می شود. یک مطالعه تصویری هدایت یافته و موسیقی با استرس مزمن مرتبط با کار کمک می کند. یوگا یوگا بر روی ظاهر و تنفس خاص تمرکز می کند و می تواند به آرامش بخش کمک کند، به ویژه هنگامی که به طور منظم تمرین می کنید. در یک بررسی یوگا به عنوان یک ابزار مدیریت موثر استرس شناخته شده است. بسیاری از برنامه های گوشی های هوشمند برای هدایت یک فرد از طریق تکنیک های آرام و مراقبه می باشد. هنگامی که یک پزشک را ببینید، مردم اغلب می توانند درد کمر درد را با داروهای خانگی و صبر انجام دهند. با این حال، فرد باید با پزشک درباره درد مزمن و شدید درد صحبت کند. پزشک ممکن است فیزیوتراپی، دارو یا سایر درمانها را توصیه کند. افرادی که شرایط بهداشتی موجود دارند و یا کسانی که داروهای منظم دریافت می کنند باید قبل از تلاش برای هر گونه گیاه یا مکمل، با پزشک صحبت کنند. اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) مکمل ها را برای خلوص و یا کیفیت کافی نظارت نمی کند، بنابراین ضروری است اولا شرکت های معتبر تحقیق کنند .

پست های مرتبط