حداکثر چند تخم مرغ در روز می توان خورد؟دانستنی ها سلامت قلب 

حداکثر چند تخم مرغ در روز می توان خورد؟

حداکثر چند تخم مرغ در روز می توان خورد؟
۵ (۱۰۰%) ۲ votes

حداکثر تعداد تخم مرغ خاصی که فرد می تواند بخورد وجود ندارد. تخم مرغ زمانی به عنوان یک منبع غذایی ناسالم از نظر مشکلات کلسترول و مشکلات قلبی محسوب می شد. این واقعیت که زرده تخم مرغ دارای سطح بالایی از کلسترول است، علت اصلی این امر بود.
مصرف تخم مرغ به طور قابل توجهی باعث افزایش سطح کلسترول در بدن می شود که می تواند خطر بیماری قلبی را افزایش دهد.

با این حال، تحقیقات نشان داده اند که تخم مرغ شانس بیماری های قلبی را افزایش نمی دهد.

برای مطالعه این مقاله کلیک کنید

کلسترول در بدن
کاسه پر از تخم مرغ
کلسترول از غذا تاثیر کلیدی بر کلسترول بدن دارد.

کلسترول یک ماده چربی است که دارای طیف وسیعی از توابع بدن است.

نقش آن شامل حمایت از تولید سلول های جدید و هورمون ها برای تشکیل اسیدهای صفراوی حل کننده چربی و کمک به جذب ویتامین ها است.

دانشمندان اکنون درک می کنند که مصرف کلسترول در غذاها تنها بر میزان کلسترول بدن تاثیر می گذارد.

اکثر تولید کلسترول در کبد انجام می شود. عامل اصلی تأثیرگذار برای این چقدر میزان مصرف کلسترول است، اما عوامل دیگری مانند میزان چربی اشباع در رژیم غذایی.

در گذشته نیز در مورد نقش کلسترول در بدن، سوء تفاهم وجود داشت، اما تحقیقات اخیر اخیر نیز این را به چالش کشیدند.
سطح کلسترول خوب و بد است

چگونگی حرکت کلسترول از طریق جریان خون مربوط به تاثیری است که می تواند داشته باشد.

هر دو لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) یا لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) کلسترول را حمل می کنند.

HDL مسئول جمع آوری کلسترول است که دیگر مورد نیاز نیست و LDL کلسترول را به مناطقی که نیاز است انتقال می دهد.

غلظت بالایی از کلسترول LDL به طور معمول ناسالم است زیرا می تواند باعث انسداد در شریان ها شود. این افزایش کلسترول می تواند خطر حملات قلبی را افزایش دهد.
همه چیزهایی که باید درباره تخم مرغ بدانید
همه چیزهایی که باید درباره تخم مرغ بدانید
مزایای سلامتی زیادی برای تخم مرغ وجود دارد. در اینجا بیشتر درباره تخم مرغ ها بیشتر بدانید.
الان بخوان

کلسترول HDL در مقایسه با کلسترول LDL سالم تر است، زیرا نقش کلسترول را در بدن ایفا می کند.

درک بیشتر چگونگی کارکرد کلسترول در بدن بدان معنی است که اکنون مشخص نیست که آیا سطح کلسترول بالا همیشه ناسالم است یا خیر.

به عنوان مثال، یک بررسی اخیر در مورد مطالعات موجود نشان داد که هیچ ارتباطی بین LDL کلسترول و بیماری قلبی وجود ندارد.

در حالی که این مطالعه دارای چندین محدودیت بود، نشان می دهد که ارتباط بین کلسترول و سلامت بسیار کمتر از آنچه قبلا تصور می شد، کمتر است.
مزایای تخم مرغ
تخم مرغ سرخ کردن در ظرف
تخم مرغ منبع تغذیه پروتئین هستند.

تخم مرغ ممکن است حاوی مقدار نسبتا بالایی از کلسترول باشد، اما آنها تاثیر زیادی بر میزان کلسترول ندارند.

آنها یک منبع بسیار مغذی پروتئین هستند که حاوی طیف وسیعی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند، از جمله:

ویتامین A
ویتامین B و B-12
ویتامین دی
ید
فولات

تخم مرغ مقرون به صرفه هستند و به راحتی در یک رژیم متعادل قرار می گیرند. بهترین راه مصرف تخم مرغ جوشیدن یا جوشیدن آنها بدون استفاده از نمک است.

تخم مرغ هایی که با امگا ۳ غنی شده اند و از مزارع دامنه آزاد به ارمغان می آورند، سالمترین تخم ها هستند.

خوردن بین یک تا سه تخم مرغ در روز می تواند منافع چندانی برای سلامتی داشته باشد، اما این متفاوت از فرد به فرد است. در این سطح مصرف، مردم می توانند حداقل تغییرات در سطح کلسترول خود را انتظار داشته باشند.

مشخص نیست که آیا تعداد محدودی تخم مرغ در روز می تواند یک نفر باشد. تحقیقات بیشتری در این زمینه برای ارائه وضوح لازم است.

اما هنگامی که مردم مسائل بهداشتی ایجاد نگرانی می کنند، می توانند تخم مرغ را در مقادیر متوسط ​​مصرف کنند، و بعید است که آنها بر میزان کلسترول تاثیر بگذارد.
بردن

مطالعات گسترده نشان می دهد که مصرف تخم مرغ باعث افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی نمی شود. به استثنای توصیه های خاصی از پزشک، برای افرادی که دارای کلسترول بالا هستند یا افرادی که در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند، لازم نیست اجتناب از تخمک انجام شود.

ممکن است از مصرف مسمومیت غذایی از مصرف تخم مرغ خام استفاده کنید. با این وجود، با افزایش سطح سلامت و ایمنی مواد غذایی در ایالات متحده، مسمومیت غذایی با افزایش فزاینده بعید است.

پست های مرتبط