ارزش غذایی شکر نارگیلفواید مواد غذایی 

ارزش غذایی شکر نارگیل

ارزش غذایی شکر نارگیل
۵ (۱۰۰%) ۲ votes

شکر نارگیل از رونق و محبوبیت برخوردار است، به طوری که بعضی از مردم ادعا می کنند که جایگزین سالم برای دیگر انواع قند است. حقیقت کمتر روشن است و مصرف بیش از حد هر قند ممکن است به مشکلات بهداشتی منجر شود.

 

ضروری است که مردم هر دو منافع و خطرات استفاده از شکر نارگیل را درک کنند.

شکر نارگیل از درخت نارگیل گرفته می شود.

 

شکر نارگیل و سایر انواع قند

 

در هر ۱۰۰ گرم (g) شکر معمولی ، ۹۹.۹۸ گرم کربوهیدرات وجود دارد که ۹۹.۸۰ گرم شکر خالص است و مقدار دقیقه باقیمانده از جمله مواد معدنی شامل سدیم و کلسیم است.

 

در هر ۱۰۰ گرم شکر نارگیل، ۱۰۰ گرم کربوهیدرات وجود دارد که ۷۵ گرم شکر خالص است. ۶۲۵ میلی گرم (میلی گرم) پتاسیم و ۱۲۵ میلی گرم سدیم است.

 

همچنین، شکر نارگیل حاوی مقادیر کمی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها مانند پلی فنول ها، فلاونوئیدها و آنتوسیانیدین است.

 

برای افرادی که به دنبال شیرین کننده جایگزین برای شکر هستند، شکر نارگیل ممکن است یک گزینه مشابه و مغذی تر باشد.

مهم است که توجه داشته باشیم که شکر نارگیل یک سوپرفود نیست، بلکه تنها یک نسخه سالمتر از شکر است. شکر نارگیل  همچنان بر میزان قند خون تاثیر می گذارد و ممکن است بر سلامتی اثر منفی داشته باشد، همانند سایر قندها. همچنین دارای مقدار زیادی کالری و کربوهیدرات می باشد.

شکر نارگیل ممکن است برای افرادی که نیازمند شکل های طبیعی شکر هستند مناسب باشد.

 

شکر نارگیل از رونق محبوبیت برخوردار است، به طوری که بعضی از مردم ادعا می کنند که این جایگزین سالم برای دیگر انواع قند است. حقیقت کمتر روشن است و مصرف بیش از حد هر قند ممکن است به مسائل بهداشتی منجر شود.

ضروری است که مردم هر دو منافع و خطرات استفاده از شکر نارگیل را درک کنند. این درست است که بسیاری از افراد ممکن است به شیرین کننده های جایگزین مانند شکر نارگیل تبدیل شوند تا سعی خود را برای رعایت گرایش های خود در یک روش گناه نابود کنند.

شکر نارگیل از درخت خرما نارگیل می آید. مردم نیز به عنوان شکر نخل نارگیل یا نارگیل نارگیل در فرم مایع آن اشاره می کنند.
شکر نارگیل چیست و چگونه ساخته می شود؟
نارگیل در کنار قند نارگیل در کاسه بر روی چوب درخت.
تولید کنندگان شکر نارگیل را از نمک نارگیل نخاع می سازند.

شکر نارگیل از یک منبع طبیعی، نمک نارگیل به دست می آید. این سگ از طرق درخت به روش شبیه به شربت افرا می رود.

برای برداشتن نمک نخل نارگیل، کشاورزان به ساقه گل و ساقه درختان اجازه می دهد که شهد خارج شود. برای تهیه نکتار گل نارگیل، آنها سپس آب را با آب مخلوط کرده و آن را به یک شربت جوش می دهند.

تولید کنندگان شکر نارگیل گرانوله را با خروج از شهد به خشک کردن و بلور کردن. سپس آنها را از هم جدا می کنند تا گرانول هایی که اکثر مردم آن را تشخیص می دهند را ایجاد کنند.

شکر نارگیل نگاه مشابهی دارد و به شکر خام فرآوری نشده احساس می شود، اما ممکن است دارای انواع طبیعی تر مانند گرانول های سبک یا تیره یا نوسانات اندازه گرانول باشد.

برخی از مردم شکر نارگیل را با شکر کفیر اشتباه می گیرند. در حالی که فرآیند تولید مشابهی دارند، قند کف خرما از یک درخت متفاوت می آید.
قند نارگیل و سایر انواع قند

دو قند معمولی که اکثر مردم در مورد آن مصرف می کنند و به طور منظم مصرف می کنند عبارتند از شکر و شربت ذرت یا شربت ذرت با فروکتوز بالا. هر دو این قندها حاوی مقدار کمی مواد مغذی ضروری هستند.

برای هر ۱۰۰ گرم (g) شکر دانه ای، ۹۹.۹۸ گرم کربوهیدرات وجود دارد که ۹۹.۸۰ گرم شکر خالص است و مقدار دقیقه باقیمانده از جمله مواد معدنی شامل سدیم و کلسیم است.

برای هر ۱۰۰ گرم شربت ذرت پر فروکتوز، ۷۶ گرم کربوهیدرات وجود دارد که ۷۵.۶۵ گرم قند است. ۲۴ گرم باقی مانده آب است. مجددا، بخش کوچکی از چپ، بیشتر عناصری از ترکیبات مانند سدیم و آهن است.

برای هر ۱۰۰ گرم شکر نارگیل، ۱۰۰ گرم کربوهیدرات وجود دارد که ۷۵ گرم قند است. از لحاظ عناصر کمیاب، ۱۰۰ گرم حاوی ۶۲۵ میلی گرم (میلی گرم) پتاسیم و ۱۲۵ میلی گرم سدیم است.

بر اساس تحقیقات موسسه تحقیقات غذایی و تغذیه ای فیلیپین، در مقایسه با شکر گرانول و شربت ذرت با فروکتوز بالا، قند نارگیل دارای سطوح بالاتر آهن، روی و کلسیم است.

همچنین، شکر نارگیل حاوی مقادیر کمی از مواد مغذی و آنتی اکسیدان ها مانند پلی فنول ها، فلاونوئیدها و آنتوسیانیدین است.
چگونه میل می خورید؟
چگونه میل می خورید؟
شکر مواد شیمیایی زیادی را در بدن تولید می کند که باعث گرایش می شوند. در مورد چگونگی متوقف کردن گرایش برای شکر و کربوهیدرات ها در اینجا بیشتر بدانید.
الان بخوان
چه چیز دیگری در مورد شکر نارگیل وجود دارد؟

با توجه به تجزیه و تحلیل بالا از نمک نارگیل نخل، شکر نارگیل شامل برخی از اینولین است، در حالی که شکر و شربت ذرت نیست.

اینولین یک فیبر خاص است که ممکن است برای بدن مفید باشد، کمک به بهبود سلامت روده و کاهش جذب گلوکز.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که مقدار ترکیبات مفید ممکن است کوچک باشد و فرد باید مقدار زیادی شکر نارگیل بخورد تا دوزهای سالم داشته باشد.

همچنین، چون شکر نارگیل هنوز هم کالری و قند زیاد است، خوردن مقدار زیادی به معنای مصرف انرژی قابل توجهی است که منجر به افزایش وزن بالقوه می شود.
آیا قند نارگیل باعث کاهش سطح گلوکز خون می شود؟
مرد مبتلا به دیابت قند خون را قبل از غذا آزمایش می کند.
قند نارگیل ممکن است بهتر از قند معمولی برای سطح قند خون باشد.

افراد از شاخص گلیسمی یا GI غذاهای خاصی برای اندازه گیری تأثیرات آن بر سطح قند خون استفاده می کنند. غذاهای با نمره GI بالاتر، سطح قند خون را سریعتر از غذاهای با نمره GI کم می کنند.

بسیاری از مردم قند نارگیل را می خورند، غذای GI پایین تر از شکر دیگر است، اما این می تواند گمراه کننده باشد.

با توجه به تحقیقات در مورد ارزش های گوارش منتشر شده توسط انجمن دیابت آمریکا، قند جدول یا سقز، دارای نمره GI حدود ۶۵ است. اما یک مطالعه منتشر شده در مجله غذایی کاربردی در غذاهای معمول مصرف شده در فیلیپین گندم را از قند نارگیل پایین آورد، با نمره تقریبا ۳۵ تا ۴۲.

علاوه بر این، اینولین در شکر نارگیل ممکن است در کاهش نمره GI خود نقش داشته باشد. اما، هنوز معلوم نیست که آیا این باعث می شود که شکر نارگیل برای افرادی که نیاز به شیرین کننده های کم اثر دارند، سالم باشند.

برای بسیاری از مردم، تفاوت قند و شکر نارگیل ممکن است کوچک باشد.
کدامیک برای دندان هایتان بدتر است؟

اگرچه شکر و شکر نارگیل از منابع مختلف تهیه شده است، ترکیب شیمایی قندهای خود مشابه است.

مقاله ای که به توصیه های بهداشت دهان و دندان در مجله دندانپزشکی بریتانیا می پردازد محتوای سقز قند نارگیل را بین ۷۰ تا ۸۰ درصد، هر چند
شکر گوشت قرمز بیش از ۹۹ درصد سقز است. در مقاله آمده است که در حالی که شکر نارگیل کمتر تصفیه شده و دارای مواد مغذی بیشتری است، مردم باید آن را درست مثل شکر در جدول و با صرفه جویی در مصرف آن استفاده کنند. همچنین یادآور می شود که آن را به دندان ها مضر است به همان شیوه شکر شکر. شکر نارگیل و فروکتوز شکر نارگیل حاوی مقادیر بالای فروکتوز است. این به این دلیل است که سوکروز از نصف فروکتوز تشکیل شده است. بنابراین شکر نارگیل، با ۷۰ تا ۸۰ درصد محتوای سقز، حاوی ۳۵ تا ۴۰ درصد محتوای فروکتوز است. فروکتوز به عنوان غذای کم GI شناخته می شود، زیرا بدن نمی تواند آن را بلافاصله تبدیل به انرژی کند. با این حال، این امر فروکتوز را شکر بهتر نمیکند. مصرف فروکتوز بیش از حد، به ویژه از نوشیدنی های شیرین شیرین، ممکن است فردی را در معرض خطر بیماری های سالم مانند دیابت، چاقی و بیماری های قلبی-عروقی قرار دهد. کالج آمریکایی Cardiology.Is آن را به عنوان یک قندهای جایگزین برای حمایت از کاهش وزن خوب است؟ اندازه گیری نوار برای نشان دادن کاهش وزن. جایگزینی شکر با شکر نارگیل ممکن است کاهش وزن کمک کند. برخی از مردم ممکن است فکر می کنم قند نارگیل یک جایگزین مناسب است که می تواند به اضافه دستور العمل های گناه آزاد و بدون محدودیت. متاسفانه، شکر نارگیل معجزه وزن و تعجب تغذیه نیست. این ماده حاوی مواد غذایی اضافی است که در مقایسه با قند، اما تفاوت آن کوچک است. همچنین مهم است که درک کند که قند نارگیل هنوز هم دارای کربوهیدرات بالا و حاوی کالری، دو چیز بسیاری از مردم در تلاش برای از دست دادن وزن ممکن است مایل به محدود کردن. بنابراین، ۱۰۰ g از شکر نارگیل هنوز ۱۰۰ گرم کربوهیدرات است، هر چند تنها ۷۵ گرم از این قندها است. همچنین حاوی حدود ۳۷۵ کالری است. در حالی که این اعداد کمی کمتر از شکر در جدول هستند، شکر نارگیل را بدون غذای گناه نمی کنند. توصیه می شود به ترتیب مصرف بیش از ۶ یا ۹ قاشق چای خوری روزانه شکر اضافه شده برای زنان و مردان باشد. این بدون در نظر گرفتن اینکه آیا از شکر نارگیل، شکر قندی یا هر نوع دیگری از شکر اضافه شده است. Takeaway برای افرادی که به دنبال شیرین کننده جایگزین برای شکر هستند، شکر نارگیل ممکن است یک گزینه مشابه و طبیعی باشد. مهم این است که توجه داشته باشید که آن یک غذای فوق العاده تغذیه ای نیست، بلکه تنها یک نسخه سالم تر از شکر است. قند نارگیل همچنان بر میزان قند خون تاثیر می گذارد و ممکن است بر سلامتی اثر منفی داشته باشد، همانند سایر قند اضافه شده. همچنین بسیاری از کالری ها و کربوهیدرات ها را دارد. اگرچه بسیاری از شرکت های بزرگ ادعا می کنند که فوق العاده بودن گناه نیست، اما شکر نارگیل می تواند مناسب افرادی باشد که به دنبال فرم های طبیعی بیشتری از شکر هستند. همانطور که با تمام قندها، مردم باید از آن در تغذیه معتدل لذت ببرند

پست های مرتبط