برای لاغر شدن صبحانه چه بخوریمدانستنی ها رژیم غذایی 

برای لاغر شدن صبحانه چه بخوریم ، صبحانه رژیمی و مقوی

برای لاغر شدن صبحانه چه بخوریم ، صبحانه رژیمی و مقوی
۵ (۱۰۰%) ۲ votes

این ۵ خوراکی را برای کاهش وزن در صبحانه  مصرف کنید

 

صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است، گرچه ما در حال رژیم غذایی باشید. در اینجا ما ۵ غذای مختلف را برای کمک به کاهش وزن معرفی می کنیم.

 

 

صبحانه همواره مهمترین وعده غذایی روزه محسوب می شود زیرا انرژی لازم برای بیدار شدن بدن را فراهم می کند. این وعده غذایی می تواند یک عامل کلیدی در روند کاهش وزن باشد.

 

خوردن یک رژیم متعادل و کم چربی ، بسیار مهم است. به این ترتیب ما می توانیم بقیه روز غذاهای خود را درست انتخاب کنیم.

 

در صبحانه ما باید بین ۲۵ تا ۳۵ درصد کالری  روزانه مصرف کنیم . این به این معنی است که صبحانه متعادل باید بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ کالری از ۲۰۰۰ باشد که ما باید روزانه مصرف کنیم.

 

یک مطالعه انجام شده توسط دانشمندان در دانشگاه میسوری نتیجه گرفت که خوردن صبحانه باعث افزایش هورمون گرلین می شود. و همچنین سطوح مواد شیمیایی مرتبط به اشتها در مغز را افزایش می دهد. این باعث احساس سیر شدن می شود که احساس کاهش میل را به شما می دهد.

به همین دلیل است که خوردن یک صبحانه متعادل می تواند در دستیابی به وزن ایده آل ما مهم باشد. صبحانه باید با مواد مغذی مورد نیاز بارگذاری شود و در مقادیر کافی خورده شود.

 

یک صبحانه خوب برای کاهش وزن باید شامل موارد زیر باشد:

• بین ۱۰ تا ۱۵ گرم چربی سالم

• ۲۵ گرم فیبر

• از ۱۳ تا ۲۰ گرم پروتئین

 

کارشناسان توصیه می کنند  ویتامین ها، مواد معدنی و کربوهیدرات های خاص در صبحانه موجود باشد. بر اساس این ، ما ۵ غذای سالم را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند  وزن خود را حفظ کنید و از آن لذت ببرید.

 

۱. جو دوسر

 

خوردن جو دوسر در صبح انتخاب عالی برای یک صبحانه متعادل است.

خوردن غلات کم کالری مقدار زیادی از ویتامین B، مواد معدنی و چربی های اشباع نشده را فراهم می کند که به نوبه خود انرژی زیادی را برای بدن فراهم می کنند.

 

بلغور جو دوسر ۲۵٪ پروتئین، یک عنصر حیاتی برای تشکیل توده عضلانی ،دارد . علاوه بر این، حاوی فیبر به نام بتا-گلوکان است که باعث کاهش کلسترول و کاهش احساس گرسنگی می شود.

 

این به این معنی است که سطح قند خون را کنترل می کند. به همین ترتیب، جو دوسر  به عنوان یک تصفیه کننده برای سموم موجود در روده ها عمل می کند. همچنین چربی را از شریان ها پاک می کند.

 

۲ . تخم مرغ

 

تخم مرغ همه کاره است ترکیب آن (پر از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین) انرژی بالایی در بدن  فراهم می کند. در عین حال، اشتها را در طول روز تنظیم می کنند و احساس گرسنگی را کاهش می دهند.

 

Breakfast Foods to Lose Weight

 

 

تخم مرغ حاوی مواد مغذی به نام کولین است که فعالیت مغز را تحریک می کند و عملکرد قلبی عروقی را بهبود می بخشد. یک مطالعه در فنلاند تخم مرغ را به عنوان یکی از مواد غذایی که به حافظه کمک می کند و از بیماری آلزایمر جلوگیری می کند، طبقه بندی می کند.

 

۳. قهوه

 

اگر در اول  صبح مصرف شود، قهوه مزایای متعددی را برای عملکرد مغز ما به ارمغان می آورد. مهمترین نکته این است که حافظه، خلق و خو و تمرکز ما را بهبود می بخشد.

همچنین، حاوی مقدار زیادی کافئین است. به همین دلیل، این یک جزء کلیدی در کاهش وزن است زیرا باعث تحریک عملکرد سیستم عصبی می شود که به نوبه خود باعث تخریب بافت های چربی می شود.

۴. چای سبز

Green tea

 

چای سبز یک نوشیدنی کم کالری است، که باعث می شود در صبحانه ایده آل باشد. چای سبز مخصوصا بخاطر آنتی اکسیدان اپگیالوتاکتین گالات مفید است. چای سبز به محافظت از قلب کمک می کند، سوخت و ساز بدن را تسریع می بخشد و چربی را می سوزاند.

در یک مقاله که توسط گروهی از متخصصان تغذیه در مجله  European Journal of Nutrition منتشر شده مشخص شد افرادی که حداقل ۲ فنجان چای سبز در هر روز نوشیدند،  چربی کمتر و دور کمر کمتری دارند.

 

۵. میوه خشک شده

 

میوه خشک آنتی اکسیدان و مواد معدنی، چربی سالم، پروتئین و فیبر فراوانی داراست. به همین دلیل، میوه خشک قادر به کنترل سطح کلسترول خون و کمک به عرضه انرژی به بدن است.

 

مزایای میوه خشک شده این است که گرسنگی را سرکوب می کند. با این وجود، این غذای دارای کالری بالایی است. بنابراین باید مصرف آن به میزان متوسط ​​بین ۱۵ تا ۲۰ گرم در روز باشد.

همانطور که می بینیم، گزینه های گوناگونی وجود دارد که می توانیم در صبحانه برای کاهش وزن استفاده کنیم. به یاد داشته باشید نکته این فرآیند این است که همیشه تعادل را در مقدار مصرف این غذاها حفظ کنید.

RAW MACHINE TRANSLATED TEXTاین ۵ غذای صبحانه برای از دست دادن وزن سعی کنید
۹صبحانه مهمترین وعده غذایی روز است، گرچه ما در حال رژیم غذایی هستیم. در اینجا ما ۵ غذای مختلف را برای کمک به کاهش وزن در همان زمان می خوریم.

این ۵ غذای صبحانه برای از دست دادن وزن سعی کنید

 

صبحانه همواره مهمترین وعده غذایی روزه محسوب می شود زیرا بدن را با انرژی لازم برای بیدار شدن بدن فراهم می کند. پس از گفتن، آیا می دانید که می توانید غذاهای صبحانه را برای کاهش وزن آماده کنید؟ در واقع، بسته به غذاهایی که ترکیب می کنید، این وعده غذایی می تواند یک عامل کلیدی در روند کاهش وزن باشد.

خوردن یک رژیم متعادل و کاهش چربی بدن، اولین غذای غذایی که پس از یک دوره طولانی ناشتا خوردن بسیار مهم است. به این ترتیب ما می توانیم بقیه روز غذاهای خود را درست انتخاب کنیم.

در صبحانه ما باید بین ۲۵ تا ۳۵ درصد کالری مصرف کنیم که در طول روز سوخته است. این به این معنی است که صبحانه متعادل باید بین ۴۰۰ تا ۴۵۰ کالری از ۲۰۰۰ باشد که ما باید روزانه مصرف کنیم.

یک مطالعه انجام شده توسط دانشمندان در دانشگاه میسوری نتیجه گرفت که خوردن صبحانه باعث افزایش هورمون گرلین می شود. این همچنین سطوح مواد شیمیایی در مغز را به همراه اشتها افزایش می دهد. این باعث احساس کامل شدن می شود که احساس گرسنگی و کاهش میل را به شما می دهد.

به همین دلیل است که خوردن یک صبحانه متعادل می تواند در دستیابی به وزن ایده آل ما یک دارایی باشد. این باید با مواد مغذی مورد نیاز بارگذاری شود و در بخش های کافی خورده شود.
غذا برای صبحانه برای باریک کردن

یک صبحانه خوب برای از دست دادن وزن باید شامل موارد زیر باشد:

• بین ۱۰ تا ۱۵ گرم چربی

• ۲۵ گرم فیبر

• از ۱۳ تا ۲۰ گرم پروتئین

کارشناسان توصیه می کنند از جمله ویتامین ها، مواد معدنی و کربوهیدرات های خاص. بر اساس این ابتکار، ما ۵ غذای ضروری را پیشنهاد می کنیم که به شما کمک می کند از دست دادن وزن خود را حفظ کنید و از آن لذت ببرید.

۱. جو دوسر

خوردن تخم بلدرچین اولین چیزی که در صبح است انتخاب عالی برای مراقبت از چهره ما در حالی که خوردن یک صبحانه متعادل است.

این به معنای خوردن غلات در کالری کم است. این به ما مقدار زیادی از ویتامین B، مواد معدنی و چربی های اشباع نشده را فراهم می کند که به نوبه خود انرژی زیادی را برای بدن فراهم می کند. این مساعدت ذهنی و فیزیکی را که در طول روز برطرف می شود را از بین می برد.

بلغور جو دوسر ۲۵٪ پروتئین، یک عنصر حیاتی برای تشکیل توده عضلانی است. علاوه بر این، حاوی فیبر به نام بتا-گلوکان است که باعث کاهش کلسترول و احساس گرسنگی می شود.

این به این معنی است که سطح قند خون را کنترل می کند. به همین ترتیب، آن را به عنوان یک تصفیه کننده برای آزاد سازی سموم موجود در روده ها عمل می کند. همچنین چربی را از شریان ها حذف می کند.
۲ عدد تخم مرغ

تخم مرغ همه کاره است ترکیب آنها (پر از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین) انرژی بالا در بدن را فراهم می کند. در عین حال، اشتها را در طول روز تنظیم می کنند و احساس هژیر را کاهش می دهند.

خواندن توصیه می شود:
تخم مرغ و ارزش تغذیه ای آنها

همچنین، تخم مرغ ها هنگامی که به رژیم غذایی متعادل می آیند، اساسی هستند. در حقیقت، آنها در طول وزن کم بدن را در حفظ توده عضلانی کمک می کنند.

غذاهای صبحانه برای از دست دادن وزن

این غذای حاوی مواد مغذی به نام کولین است که فعالیت مغز را تحریک می کند و عملکرد قلبی عروقی را بهبود می بخشد. در واقع، یک مطالعه در دانشگاه فنلاند شرقی تخم مرغ را به عنوان یکی از مواد غذایی که به حافظه کمک می کند و از بیماری آلزایمر جلوگیری می کند، طبقه بندی می کند.
۳. قهوه

اگر در روزهای اول مصرف مصرف شود، قهوه مزایای متعددی را برای عملکرد مغز ما به ارمغان می آورد. مهمترین نکته این است که حافظه، خلق و خو و تمرکز ما را بهبود می بخشد.

همچنین، حاوی مقدار زیادی کافئین است. به همین دلیل، این یک جزء کلیدی در کاهش وزن است زیرا باعث تحریک عملکرد سیستم عصبی می شود که به نوبه خود باعث تخریب بافت های چربی می شود.
۴. چای سبز

چای سبز یک نوشیدنی است که کم کالری است، که باعث می شود آن را در صبحانه ایده آل باشد. این مخصوصا برای آنتی اکسیدان اپگیالوتاکتین گالات مفید است. این به محافظت از قلب کمک می کند، سوخت و ساز بدن را تسریع می بخشد و چربی را سوزاند.

یک مقاله در مجله تغذیه اروپا در مورد یک آزمایش انجام شده توسط گروهی از متخصصان تغذیه انجام شد. این مشخص شد افرادی که حداقل ۲ فنجان چای سبز در هر روز نوشیدند، کم چربی و کمر کمتری دارند.

چای سبز
۵. میوه خشک شده

میوه خشک آنتی اکسیدان است که حاوی مواد معدنی، چربی سالم، پروتئین و فیبر است. به همین دلیل، آن را قادر به کنترل سطح کلسترول در خون و کمک به عرضه انرژی به بدن است.

شما ممکن است بخواهید بخوانید:
چگونگی اجتناب از کلسترول با رژیم غذایی سالم

مزایای میوه خشک شده این است که گرسنگی را رعایت می کند. با این وجود، این غذای دارای کالری بالایی است. بنابراین باید مصرف آن به میزان متوسط ​​بین ۱۵ تا ۲۰ گرم در روز باشد.

همانطور که می بینیم، گزینه های گوناگونی وجود دارد که می توانیم در صبحانه برای کاهش وزن استفاده کنیم. به یاد داشته باشید نقطه ای در این فرآیند این است که یک مرغ متعادل را حفظ کنید

پست های مرتبط