اخبار کوتاه سلامتی 

خواب بیش از حد مضرتر از کم خوابیدن است

خواب بیش از حد مضرتر از کم خوابیدن است
۵ (۱۰۰%) ۱ vote

محققان می گویند خواب بیشتر یا کمتر از ۷ تا ۸ ساعت در شب می تواند برای سلامتی شما بد باشد.

خواب بیش از حد مضرتر از خواب کم است.

 

خواب بیش از حد و خواب کم می تواند به ضعف سلامت منجر شود.

تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از ده ها مطالعه که بیش از ۳ میلیون نفر را پوشش می دهد، می گوید که مدت خواب خارج از محدوده ۷ تا ۸ ساعت شبانه با افزایش خطر مرگ ومیر ناشی از بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

به عنوان مثال، خوابیدن به مدت ۹ ساعت، افزایش خطر مرگ ۱۴ درصدی را به همراه داشت، در حالی که خوابهای ۱۰ ساعته افزایش ۳۰ درصدی خطر مرگ را به همراه داشت.

نتایج همچنین نشان داد که خواب کم کیفیت با ۴۴ درصد بیشتر از بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

این مطالعه تاثیر مهمی در سلامت عمومی دارد؛ این نشان می دهد که خواب بیش از حد نشانگر افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی است.

RAW MACHINE TRANSLATED TEXTمحققان می گویند خواب بیشتر یا کمتر از ۷ تا ۸ ساعت در شب می تواند برای سلامتی شما بد باشد، زیرا بیش از حد کم خواب بیش از حد کم است.
زن جوان خوابیدن
هر دو خواب بیش از حد و بیش از حد می تواند به سلامت ضعیف منجر شود.تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از ده ها مطالعات که بیش از ۳ میلیون نفر را پوشش می دهد، می گوید که مدت خواب خواب خود گزارش شده در خارج از ۸ تا ۸ ساعت شبانه با افزایش خطر مرگ و بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.مطالعه – که دانشمندان در دانشگاه Keele در انگلستان رهبری و در حال حاضر منتشر شده در مجله انجمن قلب آمریکا – در بر داشت “رابطه J شکل” بین مدت خواب و مرگ و میر. همین رابطه با وقایع بیماری قلبی عروقی مشاهده شد.

نویسندگان می گویند که یافته های آنها نشان می دهد خوابیدن بیش از ۷ تا ۸ ساعت “ممکن است با آسیب متوسطی همراه باشد” در مقایسه با خواب کم است.

رابطه J شکل نشان داد که اندازه ریسک با طول عمر بیشتر افزایش می یابد. به عنوان مثال، خوابیدن به مدت ۹ ساعت، خطر مرگ و میر را ۱۴ درصد افزایش داد، در حالی که خواب های ۱۰ ساعته ۳۰ درصد بیشتر بود.

نتایج همچنین نشان داد که خواب کم کیفیت با ۴۴ درصد بیشتر از بیماری های قلبی عروقی مرتبط است.

دکتر Chun Shing Kwok، مدرس بالینی کاردانی در دانشگاه Keele، می گوید: “مطالعه ما،” تاثیر مهمی در سلامت عمومی دارد؛ این نشان می دهد که خواب بیش از حد نشانگر افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی و عروقی است “.
بیماری ها و حوادث قلبی عروقی

بیماری قلبی عروقی یک اصطلاح چتر برای اختلالات قلب و عروق خونی است. قلب باعث فشار برای پمپاژ خون از طریق عروق است که آن را به تمام قسمت های بدن حمل می کند.

بعضی از بیماری ها با توجه به یک وضعیت اساسی مشترک همپوشانی دارند. برای مثال، آترواسکلروز یک وضعیت التهابی است که در آن پلاک در دیواره های شريانی ایجاد می شود و جریان خون را محدود می کند. این می تواند به بیماری های قلبی، حمله قلبی و سکته مغزی منجر شود.
حتی مشکلات خواب جزئی باعث افزایش فشار خون زنان می شود
حتی مشکلات خواب جزئی باعث افزایش فشار خون زنان می شود
یک تحقیق در این زمینه نشان می دهد حتی مشکلات خواب جزئی مانند کم کاری مشکل می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا را افزایش دهد.
الان بخوان

نارسایی قلب که قلب خون کافی برای پاسخگویی به نیاز بدن ندارد، نوع دیگری از بیماری قلبی عروقی است. ضربان قلب غیر طبیعی، یا آریتمی، و دریچه های قلب معیوب نیز به عنوان بیماری های قلبی عروقی طبقه بندی می شوند.

در ایالات متحده، که سالانه ۶۱۰،۰۰۰ نفر از آن می میرند، بیماری قلبی علت اصلی مرگ و میر در مردان و زنان است.

همچنین، هر سال در ایالات متحده، حدود ۷۳۵،۰۰۰ نفر در معرض حمله قلبی هستند. این تعداد شامل ۲۱۰ هزار نفر است که برایشان اولین کسی نیستند.

در تجزیه و تحلیل خود، محققان بر ارتباط بین خواب، میزان مرگ و حوادث قلبی عروقی مانند حمله قلبی، سکته مغزی و بیماری قلبی عروقی متمرکز شده است.
مدت خواب و کیفیت

محققان در مقاله خود در این مقاله توضیح می دهند که در حالی که به نظر می رسد “شواهد رو به رشد” برای حمایت از ایده، دستورالعمل های فعلی برای کاهش خطر بیماری های قلبی و عروقی “توصیه های محدودی” در مورد مدت زمان و کیفیت خواب ارائه می کنند.

آخرین دستورالعمل های بنیاد ملی خواب توصیه می شود ۷-۹ ساعت خواب هر شب برای بزرگسالان ۲۶-۶۴ ساله و ۷-۸ ساعت برای افراد سالمند.

برای مطالعه خود، محققان از ۷-۸ ساعت به عنوان توصیه ای برای مقایسه نتایج مختلف استفاده کردند.

آنها یادآوری می کنند که در حالیکه مطالعات قبلی رابطه بین ساعات خواب، مرگ و بیماری های قلبی عروقی را مورد بررسی قرار داده اند، آنها هیچ تاثیری در هر ساعت افزایش یا کاهش رابطه را مورد بررسی قرار ندادند. همچنين هيچ کدام از تأثير کيفيت خواب را ارزيابي نکردند.

آنها نشان می دهند که یافته های آنها معنی دار است، زیرا آنها با مشکلی طولانی تر در مقایسه با خواب کوتاه تر برجسته می شوند و بیشتر طول عمر خواب، سخت تر این مشکل ظاهر می شود.

آنها همچنین یادآور میشوند که مطالعه آنها برای اولین بار توصیف کیفیت خواب به عنوان یک عامل خطر برای بیماری های قلبی عروقی است و پیشنهاد می کند که پزشکان وقتی که بیماران را ارزیابی می کنند، باید “خواب غیرمتعارف” (یا “بیدار شدن از خواب”) را در نظر بگیرند.
مکانیسم ها درک می شوند

زیست شناسی رابطه بین مدت خواب، کیفیت خواب، بیماری های قلبی عروقی و مرگ و میر نامشخص است. کسانی که آن را مطالعه کرده اند نتیجه گیری می کنند که پیچیده است و شامل بسیاری از عوامل است که با یکدیگر تعامل دارند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد خواب ناکافی باعث افزایش سطح هورمون های انرژی و اشتها لپتین و گرلین می شود و این می تواند منجر به چاقی و کنترل قند خون شود. خواب کاهش می یابد همچنین می تواند باعث التهاب، که برخی از آنها به بیماری های قلبی عروقی و سرطان مرتبط است.

به دلیل شرایط موجود که خستگی را افزایش می دهند، خواب بیش از حد ممکن است به بیماری های قلبی عروقی مرتبط باشد. این شامل شرایط التهابی مداوم و کم خونی می شود.

دانشمندان همچنین فعالیت بدنی پایین، افسردگی، بیکاری را محدود می کنند

پست های مرتبط