اخبار کوتاه سلامتی دانستنی ها رژیم غذایی 

بهترین صبحانه برای قبل از ورزش

بهترین صبحانه برای قبل از ورزش
‎5 (100%) ‎1 vote


صبحانه در رژیم غذایی متعادل، به ویژه اگر سبک زندگی پر فعالیتی داشته باشید، بسیار مهم است.

بسیاری از مردم صبحانه را بخاطر عدم اشتها، کمبود وقت، تنبلی یا تفکر نادرست از تمایل به کاهش وزن ، نمی خورند.

با این حال، این وعده غذایی مهم ترین وعده است، چرا که به ما کمک می کند تا روز را با انرژی، سرزندگی و خلق و خوی خوب شروع کنیم. همچنین، داشتن یک صبحانه خوب در واقع به شما کمک می کند وزن خود را کاهش دهید.

 

Banana Smoothie


اسموتی موز


اسموتی ها صبحانه های سالم و خوشمزه ای هستند که به ما امکان دریافت انرژی زیادی را می دهد. آنها معمولا با میوه ها و سبزیجات (کرفس، و غیره)، روغن نارگیل، دارچین، زنجبیل و غیره تهیه می شوند.

موز میوه ای عالی برای تهیه اسموتی است و مقدار خوبی از ویتامین B6 و مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم را فراهم می کنند.به علاوه، این میوه بسیار پر انرژی است که قبل از ورزش بسیار مناسب است.

Avocado Toast


نان جو  با آوکادو

اگر شما عاشق نان هستید، توصیه می کنیم از نان جو استفاده کنید.
بهترین مکمل برای آن ، آووکادو است که غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، اسید های چرب ضروری و فیبر است.


 قهوه


توصیه نمی شود که در حالی که ناشتا هستید ورزش کنید. با این حال، افرادی هستند که هنوز هم این کار را انجام می دهند. برای این موارد، می توانید قهوه بنوشید البته با شیر!

 

وافل جو دو سر


آیا وافل دوست دارید؟ ما توصیه می کنیم این وافل های تهیه شده با جو دوسر اسفاده کنید.

جو دوسر  برای قبل از ورزش ایده آل است، زیرا انرژی زیادی را برای بدن فراهم می کند.

 

۷ بهترین غذاهای آماده برای خوردن قبل از تمرین ورزش
صبحانهها در رژیم غذایی متعادل، بویژه اگر سبک زندگی پر انرژی داشته باشید، پایه ریزی شده است. در این مقاله، ما ۷ صبحانه برتر را به شما می دهیم تا قبل از ورزش، انرژی و انرژی را پر کنید.
اهمیت صبحانه

بسیاری از مردم صبحانه را بخاطر عدم اشتها، کمبود وقت، تنبلی یا ایده نادرست از تمایل به کاهش وزن نمی خورند.

با این حال، این وعده غذایی مهم ترین روز است، چرا که به ما کمک می کند تا روز را با انرژی، سرزندگی و خلق و خوی خوب شروع کنیم. همچنین، داشتن یک صبحانه خوب در واقع به شما کمک می کند وزن خود را از دست بدهید.
۷ بهترین صبحانه برای ورزش
۱. شیرینی موز
اسموتی ها صبحانه های سالم و خوشمزه ای هستند که به ما امکان اضافه کردن نوشیدنی های فوق العاده به نوشیدنی های ما را می دهد. آنها معمولا با میوه ها و سبزیجات (کرفس، چغندر و غیره)، روغن نارگیل، ماکا، دارچین، زنجبیل و غیره ساخته می شوند.

موز میوه ای عالی برای عناصر اصلی ماست، از آنجا که شیرین و خامه هستند.

آنها با تمام انواع میوه ها ترکیب می شوند و مقدار خوبی از ویتامین B6 و مواد معدنی مانند پتاسیم و منیزیم را فراهم می کنند.
به علاوه، این غذای پر انرژی است که قبل از تمرین ورزش مناسب است.

به این مقاله مراجعه کنید: مزایای موزهای سبز که احتمالا درباره آنها نمی دانید
۲. Granola
Granola یک جایگزین سالم و پر انرژی برای غلات صبحانه است. این در بیشتر موارد با جو دوسر، دانه، آجیل، میوه های خشک و عسل ساخته شده است.

نتیجه یک غذای شکننده و خوشمزه است که می توانید با هر شیر یا نوشیدنی گیاهی ترکیب کنید.
مواد تشکیل دهنده آن نیز یک منبع عالی انرژی برای ورزشکاران است.

شما می توانید Granola را بخرید و یا آن را در خانه. با این حال، اطمینان حاصل کنید که حاوی قندها یا چربی های هیدروژنه نیست.
۳. کلوچه با آوکادو
اگر شما یک عاشق نان هستید، توصیه می کنیم انتخاب کنید که گندم کامل یا دانه داشته باشد. امروزه می توانید گوشت بلغور جو دوسر، قند، چاودار، اسپند، گندم سیاه و غیره را پیدا کنید.

بهترین مکمل برای نوشیدنی، آووکادو، یک فوق فطری است که غنی از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین، اسید های چرب ضروری و فیبر است.
شما می توانید آن را به صورت قطعه یا آن را در قالب کیک با برخی از غذاهای مورد علاقه ما (روغن زیتون، روغن نارگیل، سرکه، لیمو، فلفل، سیر، و غیره) ضرب و شتم.

۴. قهوه با گی
توصیه نمی شود که در حالی که ناشتا ورزش می کنید. با این حال، افرادی هستند که هنوز هم این کار را انجام می دهند. برای این موارد، یا برای زمانی که ورزش ملایم است، شما می توانید قهوه مغذی را با شیرینی به عنوان قهوه با شیر آماده کنید.

Ghee کره روشن است که از مواد مضر مانند سموم، هورمون ها، لاکتوز و غیره آزاد است. در مقابل، طعم آن بسیار متمرکز است و حاوی مقدار زیادی از ویتامین ها است.
عناصر

۱ فنجان قهوه (۱۰۰ میلی لیتر)
۱ قاشق چای خوری (۲۰ گرم)
استویا یا عسل (به طعم)

چه کاری باید انجام دهید؟

فقط قهوه را با کره گی و قنادی کباب کرده و آنرا طعم دهید. شما می توانید آن را سرد یا گرم نوشیدنی.

۵. ساندویچ املت
برای افرادی که سلیقه سنتی دارند، با توجه به ساندویچ ها، توصیه می کنیم نان و تخم مرغ کلم نان خوب را به عنوان منبع پروتئین و چربی سالم انتخاب کنید.

شما می توانید نان را به روش کاتالان تهیه کنید، گوجه فرنگی را بر روی برش ها بمالید و روغن زیتون آن را چاشنی کنید.
تخم مرغ منبع ویتامین A، B، D و E و مواد معدنی مانند فسفر، آهن، پتاسیم یا منیزیم هستند.

غذای ایده آل برای صبحانه قبل از ورزش.

آیا میخواهید بیشتر بدانید؟ دفعات بازدید: دستور العمل خوشمزه برای نان دستیار
۶. پنکیک نخود

آرد نخود حاوی گزینه های زیادی برای خوردن سبزیجات در صبحانه است و آن را درک نمی کنند. نخود غنی از پروتئین، کربوهیدرات و فیبر، ویتامین A، B6، C، E و K و کلسیم، روی، پتاسیم و فسفر، در میان سایر مواد معدنی است.

با آرد نخود، شما می توانید دستور العمل های مختلف را به همان طریقی که شما با آرد گندم می کنید.

۷. وفل ویتنام ویتنام
آیا وفل را دوست دارید؟ اگر پاسخ بله است، اما شما از آنها اجتناب می کنید زیرا آنها بسیار سالم نیستند، ما توصیه می کنیم این وفل های ساخته شده با جو دوسر را امتحان کنید.

بهتر است آنها را در یک دستگاه خاص یا سازنده وفل قرار دهید. با این حال، آنها همچنین می توانند در یک سازنده ساندویچ یا در یک تابه آماده شوند.

جو دوسر ایده آل برای قبل از ورزش است، زیرا انرژی زیادی را بدون تحرک بدن فراهم می کند.

پست های مرتبط